BLOGAWARD

Hanna har gett mig en blog award så här är den
- Dem som blir nominerad måste skriva ett inlägg på sin egna blogg.
- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag älskar att prata, särskilt på lektioner.
2. Jag litar på folk alldeles för lätt, och det suger.
3. Även om jag har lätt för att lita på folk så är det ytterst få jag berättar i stort sett allt för, typ 2.
4. Jag gillar någon jag aldrig kommer få.
5. Jag tror inte att jorden kommer gå under 2012.
6. Jag känner mig mobbad om jag inte umgåtts med någon utanför skolan på typ 1 dag.
7. Jag är blyg med dom jag inte känner, men helt störd med dom jag känner.

Jag nominerar :


- Amanda Karlsson
- Evelina Lundmark
- Linnea Ögren
- Majelica Norman
- Josefin Albers
- Maja Thurfjell
- Emma Hallbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0