HEMMA

Har varit hos mormor och ätit och så..
Det var väl okej antar jag, kul och lukta rök och allt! Fast ne.
Är iallafall redan trött, tack vare skolan.

Imorgon ska jag umgås med min underbara kompis Ebba och det lär bli great som vanligt, får se vad vi hittar på för nåt.

Sen vill jag också bara berätta att min Maja är världens bästa och jag saknar och älskar henne massor, längtar tills vi ses vännen!♥


Ska försöka övertala mamma att få fara till luleå på två helger, håll tummarna åt mig!
Och på tal om inget är jag på jättebra humör idag. :D




Spankz



Kommentarer
Postat av: Maja Thurfjell-MyLifeMyWords

Du e bäst, saknar dig sjukt mycket vännen, du betyder allt <3

2010-09-03 @ 22:01:58
URL: http://mmmajat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0