SÖNDAG

Orkade inte skriva igår, Amanda var här och allt så det fanns inte tid över om man säger så.
Vad ska man göra nu då?
Kom hem från träning för lite mer än en timme sen, har typ redan träningsvärk i armarna fastän jag enligt Hanna bara gör fuskarmhävningar, det är inte sant!
Så då fattar ni hur "vältränad" jag är..

Vad ska man mer säga.. Jo, jag saknar Maja oerhört mycket.

Och just det! Jag taggar massor till politikdagen imorgon eller hur det nu var, det enda bra är sovmorgon, till halv nio.



Blont, nej tack! Hahahaha. Fail.



Tack och hej, från fotomicke!

Kommentarer
Postat av: hanna

Lollo, du må göra jättesöta armhävningar men jag vet inte om man kan kalla det armhävningar ;-)

2010-09-12 @ 19:36:53
URL: http://hannafforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0