TISDAG

3 dagar till helg=kupp i skellefteå.

Jaja, men idag har varit rätt chill dag ändå, började 10 över 8, inte bra.
Men iallafall, hade typ bara 4 lektioner idag så det var skönt.

Efter skolan var det första konfan, gjorde typ inget så det var också chill.

Efter konfan var jag ett tag med ebba, stina och fredde.
Sen var jag ett tag med fredde också och gjorde typ inget.
Hahaha, tycker det är så kul med "fredde".

Iallafall, nu sitter jag här och ska plugga och sen vet jag inte, typ se en film eller något.

Och måste måla mina naglar som fredde inte var bra alls på. ;)


Tog ebbas bilder, från idag efter konfan!



Det gäller att bjuda på sig själv, bra tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0