vÅLdGäSTaRN

Japp, ja e ju så cool, så nu har jag listat ut Lollos lösen till bloggen kOOlt vah? ;) jag frågade ju inte om den(A)

Men nu ska ni lista ut vem ja e! Det blir as roligt tycker jag!
Jag är bäst i hela världen (förutom AnnaLovisaRönnboRenberg) och älskar denna person som äger denna blogg mest i hela universum. Lovisa snackar alltid om mig (hoppas ja ;] ).
Jag bor i en stad som kallas Lule, ganska kOOlt, fast ja trivs bäst när ja e med Tjejen  som äger denna blogg.
Jag tycker att hon ska flytta till mig, det skulle vara så sjukt kul.
Vi har samma sugiga humor, fast min är något bättre ibland. Jag suger på att förklara saker, fast det säger er nog inte så mycket.
Jag har en blogg jag med, men ja tycker inte ni ska få veta den adressen, för ni ska ju lista ut vem ja e, så jag kommer tillbaka om några dagar och kolla så att ni varit duktiga och kommenterat detta inlägg och gissat rätt!

ÄLSKAR DIG SNYGGING♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0