HÄR ÄR TILL DIG, ANNA

Jobbig dag, seriöst trodde inte jag skulle orka gå upp imorse.
Sen har resten av dagen varit bara seg, hade ingen bild för vi skulle se film, ingen riktig matte för ulrika var borta och ingen teori på idrotten.
Så det kändes väl sådär.

Har förresten (mamma har) skickat ett mejl till handelsbanken om kortet och hoppas att dom löser det på ett bra sätt.
Ja, töntig jag är.

Hade inget att säga egentligen, gjorde bara det här inlägget till min kompis anna som så ivrigt tjatade på mig.
Tokstolla.

Ska ta en långnatt inatt så ska göra mig i ordning nu.


Sov så gott!


Saknar och älskar dig amandis!

Kommentarer
Postat av: amanda

<3<3

2011-04-21 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0