HEMMA

Nu är jag hemma från luleå och det är (inte för att låta som en 50-åring) jättefint väder ute.

Kan ju berätta lite vad jag gjorde där och så.


Kom dit på fredagen och då åkte vi hem till maja och bara myste på hela kvällen, såg lite film och sånt!

Sedan på lördagen så gick vi på stan, och första affären jag skulle handla på så funkade inte mitt kort så då skulle jag gå och ta ut pengar och då står det bara "kortet spärrat" och jag hade 300kr löst, så det var jättekul. Det blev iallafall jättetjorvigt men till slut fick jag reda på att handelsbanken haft något fel så alla som fått kort i februari de var trasiga. Så nu måste jag vänta på ett nytt kort för det där funkar inte, kändes hur dåligt som helst och skulle med glädje mördat någon, ne okej nu gick jag över gränsen men. Skulle ju egentligen köpa converse i helgen, men då får vi beställa de istället! På kvällen gick vi och såg en bio som heter I am number four, lägger in en trailer på den!



Den var iallafall riktigt bra, förutom att slutet var konstigt.

Och idag vaknade jag som bara och sen for jag.


Där har ni min helg i massa text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0