Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


Får duga.

Okej, fakta då, finns typ inget kul men.


1. Hatar typ folk hur lätt som helst, haha.
2. Blir lätt besviken känns det som.
3. Till skillnad från alla andra gillar jag matte, det är ett av det roligaste ämnena.
4. Längtar något sjukt mycket till sommaren!
5. Jag gillar överdrivet många facebook-grupper.
6. Har på senaste tiden haft något slags "ladda-ner-filmer-beroende" haha kan inte sluta.
7. Hatar "god natt" det är det värsta som finns.
8. Tycker det är huuuuur äckligt som helst med killar som har långa naglar, eller vem tycker inte?
9. Får lätt upp bilder i huvudet av saker man inte vill få upp bilder i huvudet av.
10. Stör mig så oerhört mycket på folk som tror dom är bättre än alla andra, tror dom är coolare. Ja, bättre på alla sätt alltså.

Vad svårt det var att komma på, så det vart väl inte så bra saker.
Men äh.

Kommentarer
Postat av: amandak

nåh gumman du är så fin älskar dig:)

2011-02-17 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0