SÖNDAG

Känner att det gått dåligt och skriva i helgen och har väl helt enkelt haft mycket och göra.
Idag ska jag plugga inför moppeprovet eller vad man nu ska säga, sen ska jag prova skolavslutningsfrisyrer och sen ska jag se the last song har jag tänkt! :)
Städa rummet är också ett måste.

Tänkte berätta vad jag har gjort medan jag varit borta.

Fredag: Steg upp hur tidigt som helst och åkte till älvsbyn på moppeutbildning, direkt efter for vi och satte upp husvagnen. Vi grillade pinnbröd, fiskade, spelade kort och ja, sånt man gör då man campar helt enkelt.

Lördag:
Vaknade av att det åskade och regnade och blåste hur mycket som helst! Så satt mest i husvagnen och spelade lite kort, spelade även lite apbingo och bara tog det lugnt. Då vi kom hem träffade vi anna och hon sov här, vi gjorde inte särskilt mycket värt att skriva om.

Och idag vaknade vi 13.30, förutom maja som gick i kyrkan. Haha sötis. Har inte hunnit göra så mycket idag, for och solade med stina och nu sitter jag här.

Ska göra sakerna jag skrev ovan och sedan blir det nog ett inlägg igen, ska skärpa mig nu! :)


Snygg! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0