TEXT

Hej.

Har ingenting att säga egentligen, men skriver ändå.
Tänkte bara säga att, som ni märkt, har jag varken lust eller ork att skriva.
Fast nu ville jag skriva ändå, jaja ska sluta prata på om ointressanta saker.


Då jag ändå är inne här kan jag passa på att berätta att jag har prao i veckan och ja..
Fick sluta 1 idag, känns ganskaaaaaaa skönt.

Sen är jag sjuk också och skulle umgås med Moa ikväll men det blev då inte av för hon skulle plugga.
Stackare.

Nu måste jag på riktigt sluta skriva.
Men ska lägga in lite saker nu framöver, det var ju rätt kul att blogga ändå så.

Nejmen ärligt, ska lägga in lite bilder och lite saker som jag ska köpa till sommaren.

Tack och adjö!


Älskling!
Saknar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Jo den är från hm!:D

2011-03-24 @ 20:23:42
URL: http://linneamoos.blogg.se/
Postat av: maja

Saknar dej med! <3

2011-03-27 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0