HEMMA

Har precis kommit hem nu och ska nog snart sova, har inte haft någon sovmorgon på hela helgen så, aa.
Men det har iallafall varit ganska kul och ja, grattis morfar!!!!

Ska väl lägga ut bilder på det jag köpt någon dag framöver, eller får se, inte säkert.

Upptäckte nyss att världens bästa blogg har startats om (ni kan förövrigt se den ---> här)

Hittade inga skor till skolavslutningen heller, så tar nog mina svarta, som inte är så välanvända heller.
Då kan jag ju köpa kläder istället, kändes mer värt!:D

Kommer bilder senare, ville bara säga att jag levde.

Pussar.


Haha snygg bild, love you!

Kommentarer
Postat av: maja thurfjell

tjaaa, är man snyggast och sexigast så är man ;)))



Älskar dej också <3

2011-05-16 @ 15:37:07
URL: http://mmmajat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0