ANDRA DAGEN

Klockan 10 imorse begav vi oss iväg på en 2 h lång busstur till staden Bath. Då vi var framme fick vi göra vad vi ville så det blev att gå runt i lite affärer, besöka en mysig marknad och vi hann även vara in i katedralen.
     Lyckas på något sätt alltid komma till busshållplatsen just efter bussen har farit så fick vänta där i +30 minuter, segt. Väl på bussen fick jag först en utskällning för att jag är här och lär mig engelska, eftersom det blir så många som ska av och på bussen. Som om inte det var nog så bestämde sig en tant 80+ att totalt strunta i min privata bubbla och börja känna på mitt hår. Inte okej alltså. Men fick iallafall en komplimang för det efter så hon menade nog väl. Och förresten, att inte ha något lokalsinne överhuvudtaget i en stad är faktiskt inget roligt. Har frågat samma busschafför var jag ska gå av 4 gånger nu, 4 av 4 gånger liksom, han börjar bli irriterad hihi. Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon är första dagen i "skolan" och före det ska vi hänga på stranden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0