ELFTE DAGEN

Idag började det som vanligt med skola, som jag var sen till för att bussen jag skulle åka med aldrig dök upp så fick åka med en buss som for 1 minut före jag började skolan. Efter skolan var det sports day, man fick välja om man ville spela rugby, brännboll, frisbee eller badminton. Eftersom min hals har börjat göra ont så valde jag frisbee i hopp om att hinna bli frisk före jag far hem. Det började dock regna efter vi hade spelat ett tag så efter 1 h fick man fara därifrån. Synd ändå för det hade nog varit roligt med bättre väder. Gick sedan omkring på stan och kikade och fikade(hihi). Blev några plagg rikare. Ikväll är det disco vilket jag stannar hemma från, har redan hunnit vara på 2 och 2 till väntar så känns inte som jag missar något heller. Prio 1: sömn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0