FEMTE DAGEN

Imorse började vi med att gå till St Peters kyrka och kolla ett tag i den och sedan gick vi runt och kollade på alla gravstenar, Mary Shelley (författaren till Frankenstein) är begravd där så såg även hennes grav. Sedan fick vi göra vad vi ville fram till kl 13.00 så jag och Josefine hängde ett tag på ett café, vilket ni ser på bilderna. Efter det var det skoldags och vad ska man säga om det ens, det var precis som all annan skola. Ikväll är det club evening och vi ska leka lekar tror jag. Måste också säga att discot faktiskt var över förväntan, men hade jag fått välja hade jag nog ändå stannat hemma. Ett par hundra pers på dansgolvet=svettigt. 
 
Lite blandade bilder, bilden längst ner till vänster visar vädret just nu. Det börjar klarna upp så håller tummarna för det har regnat färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0