NIONDE DAGEN

Idag har vi gjort det jag sett fram emot mest av allt med denna resa, varit till London. Detta var dock sightseeingresan så shoppingresan blir nästa. Vi skulle samlas 08.30 imorse för att hinna komma i ordning till klockan 09.00 då bussen skulle fara, klockan 08.25 stod jag och väntade på min buss som aldrig dök upp. Lite lätt stressad, men efter många om och men så tog jag mig faktiskt dit och hann med bussen till London även om jag inte var där i tid. Tur. Resan dit tog drygt 2 h och efter toalettbesök och diverse andra saker så började vi vår rundtur vid London eye, vi fortsatte sedan vidare till Parlamenthuset och Big Ben, Buckingham palace, Picadilly circus och Trafalgar square. Det var dock lite synd att vädret var dåligt men det var ändå en fantastisk dag, så får hoppas att vädret hinner vända till nästa gång vi åker dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0