SEXTONDE DAGEN

Idag åkte vi till Stonehenge och Salisbury, klockan 10 for bussen och jag var där redan före 9 eftersom jag inte blivit informerad om det. Bussen tog ungefär 1,5 h och sen fick vi stå i kö cirka 1 h för att ta oss in till Stonehenge. Vi fick varsin ljudspelare som man lyssnade på medan man gick runt, väldigt intressant då man fördjupar sig lite faktiskt. Sen begav vi oss mot Salisbury för lite shopping, där vi gick runt och kollade i 2 h för att sen bege oss hemåt. En väldigt lagom dag då man var hemma i tid till middagen och resten av kvällen var fri. Har spenderat resten av kvällen med att packa och till min stora förvåning väger väskan bara 19,45 kg, vilket betyder att jag har drygt 11 kg kvar. Skönt att slippa oroa sig över det iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0