SJÄTTE DAGEN

Idag var det sovmorgon till 8 och åh vad jag hade sett fram emot det! Blev dock väckt tjugo över sju för frukost men det gjorde ingenting, jag sov ett tag efter frukosten istället. Sedan begav jag mig in mot stan i vanlig ordning, i tron om att vi skulle ha free time. Då jag kom fram dit var det dock treasure hunt så det var riktigt roligt. Vi fick många olika uppdrag som gav olika mycket poäng, vi hade 1,5 h på oss att göra färdigt så många som möjligt. T.ex. skulle vi ha alla kläder ut och in, fota en man med skägg, få tag på en engelska flagga (notera engelsk, inte brittisk) och lite mer roliga saker. Efter det fick vi göra vad vi ville fram till skolan så vi tog det mest lugnt och satt på en park i det fina vädret. Vädret har verkligen varit underbart idag, så synd att det är fullkomligt oberäkneligt dock, mitt i alltihop kan det börja regna så man vågar inte ha på sig för lättklätt utifall att liksom. Efter det skola i vanlig ordning där vi bl.a. fick lära oss att analysera varandra beroende på sättet man skriver på. Då skolan var slut gick jag till ett par affärer och sedan for jag hem. Ingen kvällsaktivitet ikväll så det har varit oerhört skönt att bara kunna ta det lugnt för en gångs skull. Imorgon ska vi till en kyrka och på kvällen är det disco. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0