BOURNEMOUTH

Imorse klockan 07.00 vaknade jag efter en natt med alldeles för lite sömn. Drygt en timme senare begav vi oss ut mot Arlanda där det sedan var samling. Incheckning, säkerhetskontroll, påstigning och sedan 2 h 20 min på planet och helt plötsligt var man i England. Satte oss därefter på bussen, där vi sedan satt i 2,5 h (med stopp för en liten matpaus). Kom hem till en jättefin och -snäll familj som gav mig ett rum jag aldrig kunnat drömma om. Bättre en hemma, seriöst. Allting matchar, en stor, mjuk säng, wifi(!!!!!!), tv och massa andra fina saker. Åh. Insåg just att adapter inte funkar till dataladdaren så avrundar här. 
 
P.S. Mamma, sätt över pengar på mobilen är du söt!

Kommentarer
Postat av: Karre

Härligt att du är framme å att det verkar bra hos familjen! Kram Karre

Svar: tack! jo det är bra. kramkram
Lovisa

2012-06-30 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0